دانلود بازی Mr Bean – Around the World v2.6
تاريخ : پنج شنبه 7 آبان 1394برچسب:, | 21:46 | نویسنده : Â♏ĪR

MrBean

در بازی رسمی مستربین به نام Mr Bean – Around the World به او کمک کنید تا از چنگال صاحب‌خانه خود فرار کند. چمدان خود را بردارید و عروسک خرسی مستربین به نام تدی را نیز فراموش نکنید، زمان یک مسابقه هیجان‌انگیز در سراسر دنیا فرا رسیده است!

مستربین یک بار دیگر صاحب‌خانه خود را به طوری بسیار بد عصبانی کرده که می‌خواهد او را تا دورترین نقاط دنیا نیز تعقیب کند! آیا می‌توانید قبل از اینکه به شما برسد خود را به فرودگاه برسانید؟

در سراسر دنیا از ایالات متحده امریکا تا هند، انگلستان تا استرالیا به سفر بپردازید. خود را به پرواز برسانید و در ۱۰ مرحله در ۶ کشور مختلف بازی کنید، که هریک دارای موانع و چالش‌های منحصربه‌فردی می‌باشند!

بدوید، بپرید و لوبیاهای طلایی را جمع‌آوری کنید تا در هر مرحله پیشروی بیشتری داشته باشید. در مسیر دردسر ایجاد کنید تا باعث کند شدن خانم صاحبخانه شود، و یا بر روی اتومبیل خود سوار شوید و شتاب بگیرید!

اوه نه! مستربین عروسک تدی را در سفرش گم کرده است. آیا می‌توانید به او کمک کنید در هر کشور او را پیدا کند؟ این دستاورد و تعداد زیادی دستاورد دیگر را آزاد کنید تا همه تمبرها را در گذرنامه خود داشته باشید!

از دو حالت بازی مختلف لذت ببرید! در حالت بی‌پایان تا بیشترین مدت از خانم صاحبخانه فرار کنید و در جدول امتیازات بالا بروید.

QR code

پیش نیاز : اندروید 2.3.3 و بالاتر 
حجم : 43.23 مگابایت 

دانلود با لینک مستقیم

 


نظرات شما عزیزان:

Mahdi
ساعت16:58---23 آذر 1394
داداش موفق باشی اگ خاستی ب وب منم سربزن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: